Natuurkampen 2024

Schrijf je nu in voor onze kampen (en reservelijst) via deze link

> opvang? Vooropvang mogelijk vanaf 8 tot 10 uur. Geen opvang na het kamp. Doorgeven bij inschrijving kamp.

Aan het Schulensmeer ravotten in de natuur tijdens de paasvakantie en zomervakantie 2024? Dat kan!
  • Ben je tussen 4 en 6 jaar, dan is het Bezige Bevertjeskamp iets voor jou
  • Voor avonturiers tussen 7 en 9 jaar hebben we het unieke Rangerkamp
  • En sportievelingen tussen 10 en 12 jaar die houden van sport én natuur, kunnen zicht helemaal laten gaan met het Xplorekamp

Rangerkamp

Ranger Rudi is een natuurheld. Hij redt dieren in nood, bouwt kampen en kan overleven in de natuur. Alleen is hij soms wat verstrooid en komt dan in de problemen. Word jij ook een echte ranger in het natuurgebied Schulensbroek, zodat je Rudi kan helpen? Je leert kajakken, sporen lezen, waterdiertjes scheppen, kampen bouwen en veilig vuur maken, maar vooral veel plezier maken in de natuur!
Voor wie? Voor kinderen tussen 7 en 9 jaar (geboren in 2015, 2016 of 2017)

Dagen Rangerkamp zomervakantie  Ma - Vr
  Normaalprijs:  € 105**

Bezige Bevertjeskamp

Speciaal voor de kleuters die graag buiten spelen, ontdekken, fantaseren, klauteren en knutselen. We gaan eerst samen op zoek naar Bever. En samen met hem beleven we de hele week allerlei avonturen. We kijken, luisteren, voelen, ruiken, proeven en genieten van de natuur. Kleuterleidsters nemen je mee op avontuur in het Schulensbroek. Kom je mee?
Voor wie? Kinderen tussen 4 en 6 jaar (geboren in 2018, 2019 of 2020)

Dagen Bezige Bevertjeskamp  Ma - Vr
  Normaalprijs:  € 105**

Xplore-kamp

Een Xplorer is iemand die nergens genoeg van kan krijgen! Ben jij er ook zo eentje die niet stil kan zitten en alles wilt uitproberen? Dan is dit kamp voor jou, want je krijgt de kans om op ontdekking te gaan in de natuur van het Schulensbroek, maar ook om verschillende watersporten uit te proberen. Waterdiertjes determineren en bekijken onder de microscoop, of je eerste SUP-ervaring, het is allemaal even leuk.
Voor wie? Kinderen tussen 10 en 12 jaar (geboren in 2012, 2013 of 2014)

Dagen Xplorekamp  Ma - Vr
  Normaalprijs:  € 110**

Korting

** 10 euro korting voor inwoners van Lummen/Halen/Herk-de-Stad

** 10 euro korting vanaf 2de kind uit hetzelfde gezin voor dezelfde week

Uitgave voor kinderopvang (<14 jaar) (fiscaal voordeel) Per dag per kind kan je maximaal €14 inbrengen als uitgave. Formulieren worden na het kamp digitaal bezorgd.
Sommige mutualiteiten zorgen voor een tegemoedkoming van €15 of meer. Formulieren worden na het kamp digitaal bezorgd.
Heb je recht op een sociaal tarief? Informeer bij de sociale dienst van Halen: 013/46 15 17, sociale dienst van Lummen: 013 390 570 of het sociale dienst van Herk-de-Stad: 013 78 09 40.

Annuleren?

Een inschrijving annuleren en/of opvang is mogelijk tijdens de openingsuren, via 013 44 12 37 of info@schulensmeer.be.
Bij annulering meer dan 10 werkdagen voor aanvang van het kamp wordt 15 euro administratiekosten aangerekend.
Bij annulering minder dan 10 dagen voor aanvang van het kamp moet het volledige inschrijvingsgeld betaald worden (kamp + eventuele opvang).
Een kosteloze annulering of terugbetaling is enkel mogelijk met een geldig afwezigheidsattest (doktersbriefje). Dit briefje moet binnengebracht worden ten laaste in de week dat het kamp zou doorgaan.

Foto en video

Bij onze kampen worden foto en video opnames gemaakt (o.a. groepsfoto die de kinderen op de laatste dag van het kamp mee naar huis krijgen).
Wanneer je aan een kamp deelneemt, geef je de organisatie toestemming om beelden (foto en video) waar je op staat te gebruiken voor communicatiedoeleinden. Heb je hier bezwaar tegen? Mail dan naar info@schulensmeer.be.