Word lid van Natuurpunt

Natuurpunt verzorgt in het bezoekerscentrum Schulensmeer de natuureducatieve werking, terwijl de Natuurpunt afdeling Vrienden van het Schulensbroek zorgt voor het beheer van het natuurgebied. Het Schulensbroek maakt deel uit van het Natura 2000 netwerk, wat betekent dat het gebied door Europa erkend is als hoogkwalitatief natuurgebied. Wil je dit prachtige landschap helpen?

Lid worden van Natuurpunt kost maar 38 euro.  Je lidmaatschap geldt meteen voor je hele gezin.
Als lid van Natuurpunt help je niet alleen de natuur te beschermen. Je krijgt ook heel wat voordelen:

• een prachtige fiets- en wandelgids met 66 wandel- en fietstochten in de mooiste natuurgebieden van België
  • kortingen bij de Natuurpunt Winkel, A.S. Adventure, Torfs en vele andere partners
  • het ledenmagazine Natuur.blad over natuur dichtbij vier keer per jaar in je brievenbus

Kom even langs in het bezoekerscentrum om ineens je welkomstpakket mee te krijgen, of word in drie klikken lid via de Natuurpunt website