Sportdagen voor scholen of groepen

Scholen & groepen

Sportactiviteiten kunnen gekoppeld worden aan educatieve activiteiten zoals natuurwandelingen, een bezoek aan het natuureducatief centrum en/of natuurexploratie met een natuurgids.

Wij organiseren voor scholen of groepen een sportdag op maat!

De groepen kiezen uit onze verschillende sportactiviteiten en wij plannen met jouw gekozen activiteiten een dag vol plezier, uitdaging en groepssfeer. Zijn er activiteiten die niet in ons aanbod zitten, maar die jullie toch graag op het programma hadden zien staan? Twijfel dan niet en meld het ons! Wij proberen, in de mate van het mogelijke, elke groep hun gewenste activiteiten te bezorgen.

Prijs (voor scholen)

Windsurfen, zeilen, tchoukball, beachvolley of beachvoetbal, honkbal, kinbal, bumball, voetbal, handbal, kajak, geocaching, SUP, Rafting, hengelen, petanque en kubb.   €12 / persoon / dag
 Mountainbike   € 20 / persoon / dag
 Lesgever  (We voorzien in principe 1 monitor per 10/15 deelnemers.)  € 30 / uur / monitor

Windsurfen, zeilen, mountainbike, hengelen en geocaching worden altijd begeleid door een monitor.
Indien de school/vereniging dit wenst kunnen wij bij de andere activiteiten ook een monitor voorzien.
Deze activiteiten mogen ook door eigen leerkrachten worden begeleid.